ŽHAVÝ VÝPREDAJ -50 % - SPORTALM zima 23/24

ČASTÉ OTÁZKY

1.

Ako si môžem objednať?

Objednávať na našom e-shope je jednoduché: Po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka kliknite na možnosť »Do košíka«. Na zadanie objednávky si odporúčame vytvoriť zákaznícky účet. Ako nový zákazník tak môžete jednoducho urobiť v procese objednávky, a potom už budete automaticky prihlásený. Pokiaľ už máte zákaznícky účet, môžete sa jednoducho prihlásiť pomocou užívateľských údajov (e-mailové adresy a heslá). Následne budete vedení procesom objednávky v troch krokoch (adresa – spôsob platby – potvrdenie objednávky).

 

2.

Musím mať zákaznícky účet, aby som si mohol objednať?

Zákaznícky účet u nás mať nemusíte, ale registráciu do SKIMAX VIP KLUBU Vám odporúčame, najmä, čo sa týka výhod, v podobe zliav. Všetky členské výhody nájdete na stránke SKIMAX VIP KLUBU ↓. Registrácia je jednoduchá a zaberie len minútku!

Chcem sa registrovať →

 

3.

Môžem zadať objednávku aj cez telefón?

Určite môžete, rada Vám poradí naša online predajná asistentka Michaela Kovářová na telefónnom čísle +420 775 860 840.

 

4.

Aká je minimálna/maximálna hodnota objednávky?

Pre Vaše objednávky nie je stanovená minimálna ani maximálna hodnota objednávky. Výška Vašej objednávky ovplyvňuje iba cenu za kuriérske služby (11. otázka).

 

5.

Môžem objednávku stornovať, keď ešte nebola odoslaná?

Stornovať objednávku je možné, v prípade, že ešte nebola objednávka odoslaná. Prosím, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 775 860 840, aby sme mohli ihneď preveriť Vašu žiadosť o stornovanie objednávky.

 

6.

Môžem objednať aj do zahraničia?

Momentálne je možné doručiť náš tovar v rámci Slovenskej republiky. Ak chcete byť informovaní o možnosti doručenia tovaru do inej krajiny, obráťte sa na nás telefonicky na čísle +420 775 860 840 alebo na e-maile store@ski-max.cz

 

7.

Aké typy platby sú k dispozícii?

Môžete si zvoliť medzi nasledujúcimi platobnými možnosťami: platba kreditnou kartou online, bankovým prevodom a platba na dobierku.

 

8.

Môžem v SKIMAX nakupovať na splátky?

Možnosť nákupu nami ponúkaného tovaru na splátky momentálne bohužiaľ v našej predajni ani na e-shope neposkytujeme.

 

9.

Kedy a ako dostanem svoju faktúru?

Faktúra spoločne s návratovým listom a ďalšími informáciami, sú súčasťou e-mailu, ktorý obdržíte ihneď, ako Vám objednávku odošleme.

 

10.

Kým bude môj balíček doručený?

Tovar Vám doručíme prostredníctvom kuriéra PPL alebo GLS, záleží na Vás, akého dopravcu preferujete.

 

11.

Aká je cena poštovného?

Pri nákupe tovaru do 200 € poštovné a balné za 7 €. Pri nákupe tovaru nad 200 € poštovné a balné 4 €. Platba na dobierku je vždy za 3 €. Nadrozmerný produkt – LYŽE bez príplatku

 

12.

Jaká je doba dodání?

Doručenie zásielky od prevzatia prepravcom je do 48 hodín (v prípade Vášho zastihnutia). Prepravca Vás bude vždy vopred kontaktovať o čase doručenia. V prípade problémov s doručením nás kontaktujte na čísle +420 775 860 840 alebo e-mailu store@ski-max.cz.

 

13.

Čo mám robiť, keď dostanem poškodený tovar?

V prvom rade odporúčame pri každom prevzatí zásielky skontrolovať, či je balíček nepoškodený. Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžete ho samozrejme bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodu pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime vám peniaze.

 

14.

Ako a do kedy môžem vrátiť tovar?

Tovar môžete do 14 dní od doručenia vrátiť bez udania dôvodu. Tovar, ktorý vraciate, musí byť nepoškodený a neopotrebovaný, v pôvodnom neponičenom obale a so štítkom (cenovkou). V prípade, že tovar vrátite v inom stave, vyhradzujeme si právo na strhnutie až 50% z vrátenej čiastky. Súčasťou balíčka musí byť vyplnený návratový list. Akonáhle tovar prevezmeme, budú Vám vrátené finančné prostriedky do 5 pracovných dní.

 

15.

Ako môžem vymeniť tovar?

Tovar či veľkosť vymieňame, postup je rovnaký ako pri vrátení. Vyplňte prosím v návratovom liste výmenu. Návratový formulár slúži aj na výmenu tovaru a nájdete ho tu.

 

16.

Kedy a ako dostanem svoje peniaze späť?

Sumu Vám vrátime bezhotovostným prevodom na Váš bankový účet uvedený v návratovom liste najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa prijatia vratky.

 

17.

Na akú adresu mám poslať tovar?

Zboří určené pro vrácení, výměnu a reklamaci pošlete vždy na adresu: SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, Olomouc 779 00

 

18.

Ako na reklamáciu tovaru?

Na náš tovar Vám poskytujeme dvojročnú záruku. Pokiaľ chcete tovar reklamovať, vyplňte reklamačný protokol a pošlite nám tovar. Po prijatí Vami reklamovaného tovaru, Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie, a to najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie, na Vami uvedenom tel. čísle. Reklamácia musí byť vybavená čo najskôr, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa jej prevzatia. Vo všetkých prípadoch reklamácie je nutné predložiť kópiu faktúry/dokladu o kúpe. Reklamačný protokol nájdete voľne na stiahnutie tu.