ŽHAVÝ VÝPREDAJ -50 % - SPORTALM zima 23/24

VRÁTENIE, VÝMENA, REKLAMÁCIA TOVARU

VRÁTENIE TOVARU

Tovar môžete do 14 dnů od doručení vrátiť bez udania dôvodu.
Tovar, ktorý vraciate, musí byť nepoškodené a neopotrebené, v pôvodnom neponičenom obale a so štítkom (cenovkou). V prípade, že tovar vrátite v inom stave, vyhradzujeme si právo na strhnutie až 50% z vrátenej čiastky.
Súčasťou balíčka musí byť vyplnený návratový list. Akonáhle tovar prevezmeme, budú Vám vrátené finančné prostriedky do 5 pracovných dní.

MOŽNOSTI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vrátenie tovaru na prevádzke

Na prevádzke nevraciame peniaze, nevybavujeme výmenu veľkostí ani vrátenie tovaru! Vrátený tovar si od Vás prevezmeme a naša zákaznícka podpora Vás bude v pracovný deň ihneď kontaktovať o ďalšom postupe ohľadom vrátenia peňazí.

Vrátenie tovaru prepravcom

Vyplňte návratový list a nepoužitý tovar v pôvodnom stave nám pošlite späť.

 

VÝMENA TOVARU

Klasickú výmenu tovaru neponúkame, iba vrátenie peňazí. Pokiaľ chcete tovar napríklad v inej veľkosti, strihu alebo farbe, jednoducho vráťte pôvodnú položku a objednajte si ju znova. Urýchlite tým doručenie požadovaného produktu a predídete možnosti, že bude Vami požadovaný tovar vypredaný.

REKLAMÁCIA

Na náš tovar Vám poskytujeme dvojročnú záruku. Pokiaľ chcete tovar reklamovať, vyplňte reklamačný protokol a pošlite nám tovar na adresu: SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, Olomouc 779 00.

Po prijatí Vami reklamovaného tovaru, Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie, a to najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie, na Vami uvedenom tel. čísle. Reklamácia musí byť vybavená čo najskôr, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa jej prevzatia. Vo všetkých prípadoch reklamácie je nutné predložiť kópiu faktúry/dokladu o kúpe.

ADRESA NA VRÁTENIE A REKLAMÁCIU

SKIMAX STORE

Týnecká 714/6, 779 00 Olomouc

FORMULÁRE NA VRÁTENIE A REKLAMÁCIU

Formulár na vrátenie

Formulár pre reklamáciu

 

ĎALŠIE DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE

 

NEOBDRŽAL(-A) SOM BALÍK

Skontrolujte si status zásielky pomocou sledovacieho čísla, ktoré máte v e-maile od prepravnej spoločnosti, ktorá Vám vezie balík. Informácie, ktoré vidíte, je posledný status Vašej objednávky. Pre viac informácií o Vašom balíku nás prosím kontaktujte na tel. +420 775 860 840, alebo e-mailom store@ski-max.cz.

KDE NÁJDEM FAKTÚRU ZA TOVAR?

Faktúra Vám bola v tlačenej podobe zaslaná poštou s Vami objednaným tovarom.

REKLAMÁCIA DOPRAVY

Pokiaľ ste tovar prevzali (vychádza sa z podpisu dokumentu o prevzatí zásielky od prepravcu) máme za to, že tovar bol v poriadku doručený. Ak tomu tak nebolo, reklamáciu poškodenia tovaru počas dopravy nám nahláste najlepšie do 3 dní od podloženého prevzatia zásielky, pomocou e-mailu store@ski-max.cz alebo telefonicky +420 775 860 840 a informujte prepravcu, ktorý túto reklamáciu vybavuje.