VRÁTENIE, VÝMENA, REKLAMÁCIA TOVARU


Vrátenie tovaru:

  • Vyplnený formulár, ktorý nájdete TU, zašlite spolu s tovarom na danú adresu pre vrátenie.
  • Tovar musí byť kompletný a v originálnom obale, nesmie mať žiadne známky opotrebenia.
  • Lehota na vrátenie tovaru je 14 dní od prevzatia balíčka. Akonáhle tovar prevezmeme, budeme Vás kontaktovať potvrdzovacom e-mailom.
  • Peniaze Vám budú vrátené do 10 pracovných dní od prevzatia balíka.


Možnosti vrátenie tovaru:

  1. Vrátenie tovaru na prevádzke – SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, 779 00, Olomouc 
    Na prevádzke nevraciame peniaze v hotovosti, na prevádzke nevybavujeme výmenu veľkostí a vrátenie tovaru! Vrátený tovar si od Vás prevezmeme a naša zákaznícka podpora Vás bude v pracovný deň ihneď kontaktovať o ďalšom postupe ohľadom vrátenia peňazí, ktoré Vám dorazí do 10 pracovných dní od prevzatia vráteného tovaru.
  2. Vrátenie tovaru poštou či prepravcom
    Jednoducho vyplňte návratový list, ktorý si stiahnete na tejto stránke a nepoužitý tovar v pôvodnom stave so všetkými visačkami nám pošlite späť na uvedenú adresu, ktorá je v návratovom liste – SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, 779 00, Olomouc.

 

Výmena tovaru:

  • Tovar môžete vymeniť za inú veľkosť, farbu či úplne iný kúsok.
  • Postup je rovnaký ako u vrátenie tovaru, stačí vyplniť návratový list a zaznamenať tu zmenu a popísať o aký tovar máte záujem.
  • V prípade výmeny Vám odporúčame si tovar dopredu zarezervovať na tel. čísle 775 860 840 alebo napíšte e-mail na store@ski-max.cz


Reklamácia:

  • Záručná doba na spotrebný tovar je u nás 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, pokiaľ nie je v záručnom liste uvedená záručná doba dlhšia.
  • Vyplnený formulár, ktorý nájdete TU, spolu s tovarom zašlite na danú adresu pre reklamáciu – SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, 779 00, Olomouc.
  • Vo všetkých prípadoch reklamácie je nutné predložiť kópiu faktúry / dokladu o kúpe.
  • Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka, najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie, o postupe a prípadnom vybavenie.
  • Doba vybavenia reklamácie prostredníctvom nášho e-shopu je 30 dní od prevzatia reklamácie.
  • Celý reklamačný poriadok nájdete TU.


Kde nájdem faktúru od tovaru:

Od septembra 2019 máte svoju faktúru vždy priloženú v e-maile, ktorý sme Vám zaslali spolu s potvrdením odoslania tovaru. Pred týmto dátumom Vám bola faktúra v tlačenej podobe zaslaná poštou s objednaným tovarom.

 

Nedostal(-a) som balík, čo teraz?

Skontrolujte si štatút zásielky pomocou sledovacieho čísla, ktoré máte v emaile od prepravnej spoločnosti, ktorá Vám vezie balík. Informácie, ktorú vidíte, je posledný status Vašej objednávky. Pre viac informácií o Vašom balíku nás prosím kontaktujte na telefóne +420 775 860 840, alebo na e-mailu store@ski-max.cz.


Reklamácia dopravy:

Ak ste tovar prevzali (vychádza sa z podpisu dokumentu o prevzatí zásielky od prepravcu) máme za to, že tovar bol v poriadku doručený. Ak tomu tak nebolo, reklamáciu poškodenie tovaru počas dopravy nám nahláste čo najskôr, najlepšie do 3 dní od podloženého prevzatia zásielky. Túto reklamáciu nám oznámte (najlepšie e-mailom store@ski-max.cz, alebo telefonicky +420 775 860 840) a informujte prepravcu, ktorý túto reklamáciu vybavuje.

V prípade nejasností sa na mňa neváhajte obrátiť, som tu pre Vás od pondelka do piatku, od 9 do 17 h.