30%   Z Ľ A V A   na letné kolekcie SPORTALM

VRÁTENIE, VÝMENA, REKLAMÁCIA TOVARU

VRÁTENIE TOVARU

Tovar môžete do 14 dní od doručenia vrátiť bez udania dôvodu. Tovar, ktorý vraciate, musí byť nepoškodený a neopotrebovaný, v pôvodnom nepoškodené obale a so štítkom (cenovkou). V prípade, že tovar vrátite v inom stave, vyhradzujeme si právo na strhnutie až 50% z vrátenej sumy. 

Nezabudnite do balíka pridať vyplnený návratový list. Akonáhle tovar prevezme naša zákaznícka podpora, budeme Vás kontaktovať potvrdzovacom e-mailom alebo telefonicky.

 

Peniaze Vám budú vrátené do 10 pracovných dní od prevzatia balíka.

MOŽNOSTI VRÁTENIE TOVARU

VRÁTENIE TOVARU NA PREVÁDZKE

Na prevádzke nevraciame peniaze v hotovosti, nevybavujeme výmenu veľkostí a vrátenie tovaru! Vrátený tovar si od Vás prevezmeme a naša zákaznícka podpora Vás bude v pracovný deň ihneď kontaktovať o ďalšom postupe ohľadom vrátenia peňazí.

VRÁTENIE TOVARU PREPRAVCOM

Vyplňte návratový list, ktorý je k stiahnutiu na tejto stránke a nepoužitý tovar v pôvodnom stave s visačkami pošlite späť na adresu:

SKIMAX STORE,

Týnecká 714/6,

779 00, Olomouc

 

NÁVRATOVÝ LIST

 

VÝMENA TOVARU

Tovar u nás môžete vymeniť za inú veľkosť, farbu či úplne iný kúsok. Postup je rovnaký ako u vrátenie tovaru, stačí vyplniť formulár pre výmenu tovaru (Ktorý je k stiahnutiu nižšie na tejto stránke), v ktorom nám zaznamenáte značku, názov produktu, Vami zvolenú veľkosť a pošlite nám nepoužitý tovar v pôvodnom stave aj s visačkami na adresu SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, Olomouc 779 00. V prípade výmeny Vám odporúčame zarezervovať si tovar dopredu na telefónnom čísle +420 775 860 840 alebo pomocou e-mailu store@ski-max.cz

REKLAMÁCIE

Na náš tovar Vám poskytujeme dvojročnú záruku. Ak chcete tovar reklamovať, vyplňte reklamačný protokol, ktorý je voľne k stiahnutiu nižšie a pošlite tovar na adresu: SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, Olomouc 779 00. Po prijatí Vami reklamovaného tovaru, Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie, a to najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie, na Vami uvedenom telefónnom čísle. Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. Vo všetkých prípadoch reklamácie je nutné predložiť kópiu faktúry / dokladu o kúpe.

 

 

ĎALŠIE DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE

KDE NAJDU FAKTÚRU ZA TOVAR?

Od septembra 2019 máte svoju faktúru za tovar priloženú vždy v prílohe Vami uvedeného e-mailu, ktorý sme Vám zaslali spolu s potvrdením o odoslaní tovaru.

Pred týmto dátumom Vám bola faktúra v tlačenej podobe zaslaná poštou s Vami objednaným tovarom.

NEDOSTAL(-A) SOM BALÍK

Skontrolujte si štatút zásielky pomocou sledovacieho čísla, ktoré máte v e-maile od prepravnej spoločnosti, ktorá Vám vezie balík. Informácie, ktorú vidíte, je posledný status Vašej objednávky. Pre viac informácií o Vašom balíku nás prosím kontaktujte na tel. +420 775 860 840, alebo e-mailom  store@ski-max.cz.

REKLAMÁCIE DOPRAVY

Ak ste tovar prevzali (vychádza sa z podpisu dokumentu o prevzatí zásielky od prepravcu) máme za to, že tovar bol v poriadku doručený. Ak tomu tak nebolo, reklamáciu poškodenie tovaru počas dopravy nám nahláste čo najskôr, najlepšie do 3 dní od podloženého prevzatia zásielky, pomocou e-mailu store@ski-max.cz, alebo telefonicky +420 775 860 840 a informujte prepravcu, ktorý túto reklamáciu vybavuje.

V prípade nejasností sa neváhajte obrátiť na Michaelu Kovářovou na telefónnom čísle +420 775 860 840 alebo pomocou e-mailu store@ski-max.cz, je tu pre Vás od pondelka do piatku, od 9 do 17 hodÍn.