VRÁTENIE, VÝMENA, REKLAMÁCIA TOVARU
Vrátenie tovaru:
- Vyplnený formulár, ktorý nájdete TU, zašlite spolu s tovarom na danú adresu pre vrátenie.
- Tovar musí byť kompletný a v originálnom obale, nesmie mať žiadne známky opotrebenia.
- Lehota na vrátenie tovaru je 14 dní od prevzatia balíčka. Akonáhle tovar prevezmeme, budeme Vás kontaktovať potvrdzovacom e-mailom.
- Peniaze Vám budú vrátené do 10 pracovných dní od prevzatia balíka.
Možnosti vrátenie tovaru:
- Vrátenie tovaru na prevádzke – SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, 779 00, Olomouc
Na prevádzke nevraciame peniaze v hotovosti, na prevádzke nevybavujeme výmenu veľkostí a vrátenie tovaru! Vrátený tovar si od Vás prevezmeme a naša zákaznícka podpora Vás bude v pracovný deň ihneď kontaktovať o ďalšom postupe ohľadom vrátenia peňazí, ktoré Vám dorazí do 10 pracovných dní od prevzatia vráteného tovaru. - Vrátenie tovaru poštou či prepravcom
Jednoducho vyplňte návratový list, ktorý si stiahnete na tejto stránke a nepoužitý tovar v pôvodnom stave so všetkými visačkami nám pošlite späť na uvedenú adresu, ktorá je v návratovom liste – SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, 779 00, Olomouc.
Výmena tovaru:
- Tovar môžete vymeniť za inú veľkosť, farbu či úplne iný kúsok.
- Postup je rovnaký ako u vrátenie tovaru, stačí vyplniť návratový list a zaznamenať tu zmenu a popísať o aký tovar máte záujem.
- V prípade výmeny Vám odporúčame si tovar dopredu zarezervovať na tel. čísle 775 860 840 alebo napíšte e-mail na store@ski-max.cz
Reklamácia:
- Záručná doba na spotrebný tovar je u nás 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, pokiaľ nie je v záručnom liste uvedená záručná doba dlhšia.
- Vyplnený formulár, ktorý nájdete TU, spolu s tovarom zašlite na danú adresu pre reklamáciu – SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, 779 00, Olomouc.
- Vo všetkých prípadoch reklamácie je nutné predložiť kópiu faktúry / dokladu o kúpe.
- Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka, najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie, o postupe a prípadnom vybavenie.
- Doba vybavenia reklamácie prostredníctvom nášho e-shopu je 30 dní od prevzatia reklamácie.
- Celý reklamačný poriadok nájdete TU.
Kde nájdem faktúru od tovaru:
Od septembra 2019 máte svoju faktúru vždy priloženú v e-maile, ktorý sme Vám zaslali spolu s potvrdením odoslania tovaru. Pred týmto dátumom Vám bola faktúra v tlačenej podobe zaslaná poštou s objednaným tovarom.
Nedostal(-a) som balík, čo teraz?
Skontrolujte si štatút zásielky pomocou sledovacieho čísla, ktoré máte v emaile od prepravnej spoločnosti, ktorá Vám vezie balík. Informácie, ktorú vidíte, je posledný status Vašej objednávky. Pre viac informácií o Vašom balíku nás prosím kontaktujte na telefóne +420 775 860 840, alebo na e-mailu store@ski-max.cz.
Reklamácia dopravy:
Ak ste tovar prevzali (vychádza sa z podpisu dokumentu o prevzatí zásielky od prepravcu) máme za to, že tovar bol v poriadku doručený. Ak tomu tak nebolo, reklamáciu poškodenie tovaru počas dopravy nám nahláste čo najskôr, najlepšie do 3 dní od podloženého prevzatia zásielky. Túto reklamáciu nám oznámte (najlepšie e-mailom store@ski-max.cz, alebo telefonicky +420 775 860 840) a informujte prepravcu, ktorý túto reklamáciu vybavuje.
V prípade nejasností sa na mňa neváhajte obrátiť, som tu pre Vás od pondelka do piatku, od 9 do 17 h.